Organizačné informácie pre partnerov eFleet Day 2025

Táto stránka obsahuje organizačné informácie k podujatiu eFleet Day 2025, preto jej prosím venujte zvýšenú pozornosť. Prosíme o preposlanie odkazu na zodpovedné osoby vo vašich tímoch alebo agentúrach. Tešíme sa na spoluprácu.

(A) ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE

  • Termín akcie: 9. apríl 2025 (streda), od 8:00 do 17:00
  • Miesto konania: Hotel X-Bionic Sphere, Šamorín, Sála Victory + Foyer + Zadné parkovisko hotela
  • Mapky: viď nižšie na tejto stránke (organizátor si vyhradzuje právo na zmenu rozmiestnenia)
  • Program podujatia: www.efleetdaykonferencia.sk/program
  • UPOZORNENIE – je prísne zakázané vstupovať alebo parkovať vozidlami/dodávkami na chodníkoch alebo vydlaždených plochách mimo označenej komunikácie a parkoviska. Platí to najmä pri inštalácií a deinštalácií expozícií. Jediný možný použiteľný prejazd po chodníku je ten, ktorý vedie priamo k Sále Victory v smere od zadného výstavného parkoviska. V opačnom prípade riskujete poistnú udalosť. Ďakujem za pochopenie a dodržiavanie týchto pokynov.
  • Aktuálne informácie o podujatí: www.efleetdaykonferencia.sk
  • Kontakty:
    • Lukáš Chabada – 0907 559 890 – primárny kontakt
    • Miroslav Mudroň – 0910 196 673 – kontakt v zastúpení

(B) INTERIÉR

1. Inštalácia inventára a brandingu v interiéri (foyer pred sálou Victory)

  • Inštalácia inventára a brandingu je v utorok, 8. apríla od 14:00 do 18:00 alebo v deň podujatia v stredu 9. apríla od 6:00 do 7:45 ráno. Navážanie inventáru sa realizuje cez sálu Victory, resp. cez recepciu hotela.  Ak sa vám nedá inštalácia zrealizovať v utorok večer, dajte nám o tom prosím vedieť vopred.
  • Napájanie na elektrinu bude zabezpečené buď cez otvory v podlahe alebo zásuvky v stene, resp. z dotiahnutých el. prípojok.
    • Je potrebné priniesť si vlastné predlžovacie káble podľa potreby.
    • Organizátor zabezpečuje každému účastníkovi pripojenie na 230V/10A alebo 16A v blízkosti stanovišťa partnera.
    • Predlžovacie káble od zásuviek je potrebné zabezpečiť, aby sa o ne nepotkýnali návštevníci.
  • Rozmery stanovíšť pre expozície v interiéri podľa partnerstva:
    • GP: 3,5x2m
    • HP: 3x2m
    • P: 2,5x2m
  • V rámci stanovišťa je povolené používať:
    • rollupy
    • beachflagy (výška max. 3m)
    • stand-by stolíky a stoličky (vlastné)
    • partner za nabíjanie – nabíjačka, stojan
    • bannerová/reklamná stena s max rozmerom 2,5m na šírku a 2m (+/- 20%) na výšku a umiestnená ako pozadie stánku (nie v priestore)
    • LED bannery alebo obrazovky, tak aby vizuálne/hlukom nerušili diskusie v priestore
    • výška reklamného inventára vrátane konštrukcie nesmie presahovať 2,5m (s výnimkou beachflagov (výška max. 3m)
    • reklamný inventár musí byť umiestnený tak, aby neprekážal v priestore chodby mimo vyhradený priestor pre dané stanovišťe
  • Nepoužívať v interiéri stánok/prístrešok
  • Vystavovatelia nemajú povolené podávať vo svojich stánkoch občerstvenie a nápoje okrem vopred dohodnutých stanovíšť
2. Inštalácia vozidiel a brandingu v Sále Victory
  • Inštalácia vozidiel do Sály Victory je v utorok, 8. apríla od 14:00 do 18:00
  • V priestore vystaveného statického vozidla (sála Victory) je povolené používať:
    • stojan s informáciami o vozidle (alebo prezentačný stolík s katalógmi)
    • beachflagy (max. 2ks, výška max. 4m)
    • rollup (max. 2 ks chrbtom k sebe) ALEBO max. 1xLED banner, tak aby neclonili okolité vozidlá a nerušili prezentácie/diskusie, ktoré budú prebiehať v miestnosti

3. Demontáž a vypratanie priestorov sály Victory prebehne po ukončení programu, cca. od 17:30.

 

(C) EXTERIÉR
1. Príprava stanovíšť a navážanie vozidiel

  • Navážanie vozidiel a inštalácia inventára a brandingu na parkovisku v exteriéri je večer pred podujatím v, 8. apríla od 14:00 do 18:00 alebo v stredu ráno, 9. apríla od 6:00 do 8:00.  Ak sa vám nedá inštalácia zrealizovať v utorok poobede, dajte nám o tom prosím vedieť dopredu.
  • Rozmery stanovíšť exteriér – parkovisko podľa partnerstva:
    • GP: 7 parkovacích miest
    • HP: 5 parkovacích miest
    • P: 5 parkovacích miest
  • Pri montáži a navážaní deň pred podujatím treba počítať s faktom, že zadné parkovisko nie je pod osobitným dozorom, tzn. všetky vozidlá a ostatný inventár je potrebné zabezpečiť, aby nedošlo ku škodám, napr.:
    • nenechávať bez dozoru zapojenú elektrinu a káble
    • všetok inventár zaistiť proti poveternostným vplyvom (najmä proti vetru a dažďu)
    • nenechávať na mieste bez dozoru, alebo dostatočne zabezpečiť veci, ktoré je možné jednoducho odcudziť
  • V exteriéri hotela, deň pred podujatím, bude možné vozidlá nabíjať cez 4 AC nabíjačky (GreenWay) na prednom parkovisku hotela (zásuvky bez káblov).
  • Na zadnom parkovisku (exteriérová expozícia) bude mať každé stanovište (podľa mapky exteriéru) prístup k elektrine 230V/16A. Podľa vašich individuálnych potrieb si treba so sebou priniesť predlžovacie káble. Káble je potrebné zabezpečiť proti úrazu (potknutiu, elektrickému šoku,…).
  • Partnerom, ktorí nás vopred požiadajú, vieme zabezpečiť aj pripojenie na 380V (16A alebo 32A)

2. Testovacie jazdy

  • Testovacie jazdy sú možné od 9:30 do 17:00
  • Trasa testovacích jázd nie je presne určená. Každý partner si môže zvoliť podľa vlastného uváženia.

(D) PROGRAM A PREDNÁŠKY

(E) UBYTOVANIE v X-Bionic Sphere – ak máte záujem prenocovať v hoteli x-bionic v súvislosti s podujatím eFleet Day 2024 Truck&Bus&Van, môžete získať výhodnejšie ceny ubytovania. Pri tvorbe rezervácie nezabudnite v komunikácií s hotelom spomenúť, že ste účastníkmi konferencie eFleet Day 2024 Truck&Bus&Van. Hotel vám bude potom účtovať nasledovné ceny podľa typu izby:

  • Deluxe Single Room – 145 €
  • Deluxe Double room –170 €
  • DeluxeTriple room – 200 €
  • Deluxe Quadruple room – 225 €
  • K cene treba ešte pripočítať miestny poplatok 2€/osoba/noc.
  • V cene sú zahrnuté raňajky.

(F) KOMUNIKÁCIA na sociálnych sieťach – pošlite nám prosím vaše oficiálne kanály na sociálnych sieťach, ktoré môžeme použiť na označenie v našich príspevkoch. Nižšie uvádzame naše kanály, kde nás môžete sledovať, prezdieľavať naše príspevky, prípadne nás označovať vo vašich príspevkoch:

Zmena programu a rozmiestnenia vystavovateľov vyhradená.